web site builder

ADVANCE

Biuro Tłumaczeń Technicznych i Specjalistycznych

W chwili obecnej poszukujemy osób na następujące stanowiska:

Pracownik Działu Obsługi Klienta

-    Praca stacjonarna w biurze tłumaczeń w Będzinie

-    Obsługa klienta

-    Monitorowanie przebiegu realizacji usług

-    Nawiązywaniu współpracy z tłumaczami

-    Przygotowywanie wycen tłumaczeń

-    Wystawianie faktur, umów i rozliczanie usług.

-    Wykształcenie min. średnie

-    Doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży usług mile widziane

-    Doskonała organizacja pracy

-    Umiejętność pracy pod presją czasu

-    Znajomość j. angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym.

-    Umowę o pracę

-    Stabilne zatrudnienie oraz szansę awansu

-    Pracę w pełnym wymiarze godzin w młodym dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Zainteresowane osoby proszę o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) i odesłanie na Dział Zasobów Ludzkich e-mail: tlumacz@advance-mk.pl, w temacie wiadomości wpisując: Pracownik Działu Obsługi Klienta

Przedstawiciel handlowy

-    Telefoniczne i elektroniczne pozyskiwanie nowych klientów w sektorze B2B

-    Sprzedaż usług firmy dla klientów biznesowych

-    Budowanie długotrwałych relacji ze stałymi klientami

-    Realizacja planów sprzedaży

-    Raportowanie wyników

-    Kontakt z klientem w zakresie obsługi posprzedażowej

-    Ścisła współpraca z działem tłumaczy

 -   Wykształcenie min średnie

 -   Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B

 -   Komunikatywność i swoboda w nawiązywaniu kontaktów biznesowych

 -   Doskonała organizacja pracy

 -   Bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne, otwartość, zaangażowanie

 -   Silna orientacja na cel i duża motywacja do pracy

 -   Kreatywność i samodzielność w realizacji przydzielonych zadań

 -   Umiejętności docierania do nowych Klientów, pomysłowości na ich pozyskanie

 -   Wysoka kultura osobista

 -   Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego


-    Umowę o pracę

-    Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z pensji podstawowej i prowizji

-    Stabilną i długoterminową współpracę z Firmą o ugruntowanej pozycji na rynku

-    Pracę w pełnym wymiarze godzin w młodym dynamicznym zespole dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem

-    Narzędzia niezbędne do pracy.

Zainteresowane osoby proszę o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) i odesłanie na Dział Zasobów Ludzkich e-mail: tlumacz@advance-mk.pl, w temacie wiadomości wpisując: Przedstawiciel handlowy

Specjalista ds. Sprzedaży

-    Obsługa klienta biznesowego (elektroniczna, telefoniczna)

-    Skuteczne pozyskiwanie i utrzymanie nowych klientów w sektorze B2B (Przygotowanie ofert)

-    Koordynowanie projektów i monitorowanie przebiegu realizacji

-    Prowadzenie CRM

-    Wybór tłumaczy do realizacji zleceń

-    Wystawianie faktur, umów i rozliczanie usług

-    Wykształcenie min średnie

-    Doświadczenie w sprzedaży usług

-    Mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych (B2B)

-    Bardzo dobra organizacja pracy

-    Kreatywność i samodzielność w realizacji przydzielonych zadań

-    Elastyczność, otwartość na zmiany, dynamizm i wysoki poziom energii życiowej

-    Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym

-    Bardzo dobra znajomość obsługi komputera

-    Wysoka komunikatywność oraz kultura osobista, odpowiedzialność

-    Wytrwałość w dążeniu do celu

-    Umowę o pracę

-    Stabilne zatrudnienie oraz szanse awansu

-    Możliwość rozwojuPracę w pełnym wymiarze godzin w młodym dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Zainteresowane osoby proszę o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) i odesłanie na Dział Zasobów Ludzkich e-mail: tlumacz@advance-mk.pl, w temacie wiadomości wpisując: Specjalista ds. Sprzedaży

Tłumacz języka angielskiego – praca stacjonarna

-    Wykonywanie tłumaczeń pisemnych

-    Wykonywanie korekt językowych

-    Bardzo dobra znajomość języka angielskiego poparta wykształceniem kierunkowym

-    Biegła znajomość zasad gramatyki i ortografii języka obcego i ojczystego

-    Doświadczenie w pracy tłumacza

-    Umiejętność obsługi komputera, znajomość MS Office

-    Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

-    Umowę zlecenie

-    Stabilną i długoterminową współpracę

-    Stałe zlecenia

-    Rozwijanie swoich umiejętności językowych

-    Doskonały kontakt i wsparcie językowe w procesie tłumaczenia

-    Ciekawe projekty tłumaczeniowe z różnorakich dziedzin

Zainteresowane osoby proszę o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) i odesłanie na Dział Zasobów Ludzkich e-mail: tlumacz@advance-mk.pl, w temacie wiadomości wpisując: Tłumacz języka angielskiego – praca stacjonarna.




Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Advance Biuro Tłumaczeń z siedzibą w Będzinie."


Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Oferta dla Firm

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą tłumaczeń dla firm.

Rzetelna firma

Firma uczestniczy w Programie Rzetelna Firma nieprzerwanie od 2014 roku.

Podziel się naszą stroną